Wilde Vaart (Explorers)

Vanaf je 16e kom je bij de Wilde Vaart. Nu mag je helemaal zelf bepalen wat voor leuke dingen je gaat doen en daarbij wordt je nog een klein beetje begeleid. Trektochten, kampen in het buitenland, eropuit met onze motorboot: het kan allemaal! De leden van de Wilde Vaart komen op zaterdagmiddag altijd aan boord.

Naarmate je ouder wordt zul je ook vanzelf meer gaan helpen bij het organiseren van opkomsten of kampen voor de jongere kinderen. Maar als je meer interesse hebt in het onderhouden en technisch verbeteren van de schepen dan is er ook genoeg ruimte om je daar in te ontwikkelen. Vanaf je 18e ben je namelijk een volwassen waterscout en dan draai je mee als leiding of in het klus- en renovatieteam van onze groep.